Sværere at markedsføre sundhedsydelser

Lovforslag indeholder saglighedskrav i markedsføring af sundhedsydelser, skriver advokat Thomas Munk Rasmussen fra Delacour Dania.
Foto: Torben Stroyer/ Jyllands-Posten
Foto: Torben Stroyer/ Jyllands-Posten
Af Thomas Munk Rasmussen, advokat, Delacour Dania

Igennem de senere år er det blevet mere almindeligt at købe sundhedsydelser, som for eksempel plastikkirurgiske operationer udført af private virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også