MedWatch

Sværere at markedsføre sundhedsydelser

Lovforslag indeholder saglighedskrav i markedsføring af sundhedsydelser, skriver advokat Thomas Munk Rasmussen fra Delacour Dania.

Foto: Torben Stroyer/ Jyllands-Posten

Igennem de senere år er det blevet mere almindeligt at købe sundhedsydelser, som for eksempel plastikkirurgiske operationer udført af private virksomheder.

I takt hermed er konkurrencen på markedet intensiveret, og markedsføringsmetoderne er begyndt at ligne dem, der bruges når man sælger almindelige forbrugsvarer og tjenesteydelser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier