Sælger Lundbecks nyeste lægemidler?

Lundbeck er midt i en større transformation, og derfor er udviklingen i salget af de nyeste produkter fokuspunktet, når koncernen onsdag kommer med kvartalsregnskab. I begyndelsen af 2014 bliver det rigtig interessant, vurderer Michael Novod, medicinalanalytiker i Nordea.
Foto: Lundbeck/PR
Foto: Lundbeck/PR

Lundbeck befinder sig fortsat midt i en transformationsfase, hvor langt flere produkter fremadrettet skal skabe indtjeningen, så man ikke igen bliver så afhængig af et enkelt nøgleprodukt, som man har været af det supersælgende depressionsmiddel Lexapro/Cipralex. Derfor er det heller ikke bundlinjen, der bør tillægges størst værdi, når Lundbeck onsdag den 7. august fremlægger regnskab for Q2.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også