BioPorto-direktør bebuder ny strategi

I spidsen for BioPorto sidder nu en kommerciel mr. Turnaround, Peter Mørch Eriksen, der efter første dag på arbejdet skitserer en plan for, hvilken vej selskabet fremover skal betræde.
Foto: Oscar Urrutia
Foto: Oscar Urrutia

Peter Mørch Eriksen har en fortid med to turnarounds. I 90’erne gjaldt det teknologivirksomheden Brüel & Kjær, og også Medtronics diagnostiske division har været under den kommercielle mands formende hænder. Nu er turen kommet til BioPorto. Peter Mørch Eriksen har allerede lagt sig fast på de overordnede fremadrettede skridt, som kriseramte diagnostiske selskab skal gennemgå.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også