MedWatch

Lif uenig i kritik af reklamepraksis

Lægemiddelindustriforeningen er ikke enig i, at det er problematisk, at industrien gør opmærksom på forskellige lidelser gennem hjemmesider og foldere.

Foto: LEHMANN MARTIN

Det er en meget diffus og en meget bred kritik.

Sådan lyder det simple budskab fra Henrik Vestergaard, viceadministrerende direktør i Lægemiddelindustriforeningen (Lif), i kølvandet på en kritik af industriens reklamepraksis bragt i Ekstra Bladet mandag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Nyt forsøg med risikodeling på vej

Både Dansk Erhverv og Lif glæder sig over, at endnu en forsøgsordning med risikodeling på lægemiddelområdet tegner sig i horisonten. Ordningen, der er på tegnebrættet, har dog plads til forbedringer, lyder det.

WSA fusionerer selvstændig forhandler ind i koncernen

Hørekoncernen WS Audiology har på papiret lukket forhandleren Coselgi for i stedet at indlemme den i WSA-koncernen. Det sker for at simplificere WSA-forretningen både juridisk og regnskabsmæssigt, lyder forklaringen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier