MedWatch

Lif uenig i kritik af reklamepraksis

Lægemiddelindustriforeningen er ikke enig i, at det er problematisk, at industrien gør opmærksom på forskellige lidelser gennem hjemmesider og foldere.

Foto: LEHMANN MARTIN

Det er en meget diffus og en meget bred kritik.

Sådan lyder det simple budskab fra Henrik Vestergaard, viceadministrerende direktør i Lægemiddelindustriforeningen (Lif), i kølvandet på en kritik af industriens reklamepraksis bragt i Ekstra Bladet mandag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Genmab-partner trækker sig fra samarbejde

Abbvie ønsker ikke længere at udvikle en fælles kræftkandidat med Genmab, men biotekselskabet skal stadig betale royalites af et eventuelt fremtidigt salg ved kommercialisering.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier