Sanofi-direktør håber at matche Victoza

Med godkendelsen af Lyxumia er der skabt endnu en front i krigen om markedsandele mellem Novo Nordisk og Sanofi. Læs her, hvorfor Sanofis danske direktør, tror de mindst får uafgjort, og se en analytikers dom.
af KRESTEN MORTEN MUNKSGAARD

Det er langt fra kun på markedet for langstidsvirkende insulin, at kampen om diabetesmarkedet kommer til at udspille sig mellem Novo Nordisk og Sanofi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også