
”Grunden til, at jeg i sin tid oprettede en alliance management-funktion, for fire-fem år siden, var, at jeg kunne se, at vi var en virksomhed, der primært har organisk udvikling og opfinder de fleste af vores produkter selv. Det vil sige, at vi er meget gearet til organisk vækst, hvilket der er mange styrker ved. Men det kan også betyde, at vi ikke har så meget erfaring i at arbejde sammen med andre. Derfor er jeg så glad over, at vi nu begynder at blive anerkendt for, at vi har fokuseret på det.”
Lars Fruergaard Jørgensen er Senior Vice President for Corporate Development & IT hos Novo Nordisk, og den anerkendelse, han snakker om, er en undersøgelse foretaget af Boston Consulting Group, hvor det danske selskab bliver placeret i verdenstoppen over foretrukne samarbejdspartnere i biotekindustrien.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app