WS Audiology har ingen planer om at smelte produktplatforme sammen

Hørekoncernen WS Audiology ser fortsat fordele i både at have en produktplatform under både Signia- og Widex-brandet. Analytiker ser også fordele. 
Hørekoncernen WS Audiology, der er resultatet af fusionen i 2019 mellem Widex og Sivantos, har ingen planer om at integrere de to høreapperatplatforme, som før fusionen var i de respektive selskaber. | Foto: Ws Audiology / Pr
Hørekoncernen WS Audiology, der er resultatet af fusionen i 2019 mellem Widex og Sivantos, har ingen planer om at integrere de to høreapperatplatforme, som før fusionen var i de respektive selskaber. | Foto: Ws Audiology / Pr

Hørekoncernen WS Audiology, der er resultatet af fusionen i 2019 mellem Widex og Sivantos, har ingen planer om at integrere de to høreapperatplatforme, som før fusionen var i de respektive selskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også