WS Audiology er klar med nye topprodukter

Ny produktplatform under Signia-brandet bygger videre på kendt teknologi, som WSA mener adskiller dem fra konkurrenterne. 
Maarten Barmentlo, marketingdirektør i WS Audiology | Foto: Ws Audiology / Pr
Maarten Barmentlo, marketingdirektør i WS Audiology | Foto: Ws Audiology / Pr

Verdens tredjestørste hørekoncern, WS Audiology, som er en sammenslutning af Widex og Sivantos, lancerer tirsdag en ny produktplatform under Signia-brandet, der tidligere var en del af Sivantos.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også