WSA: Nye produkter skal vinde markedsandele hos krigsveteraner 

WS Audiology havde i juli en markedsandel på 6,1 pct. i den offentlige salgskanal til amerikanske krigsveteraner.
Foto: Nati Harnik/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Nati Harnik/AP/Ritzau Scanpix

Lanceringen af nye topprodukter under Signia-brandet skal fungere som løftestang til at øge salget blandt amerikanske krigsveteraner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Relaterede artikler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også