MedWatch

BioPorto-direktør: Strategierne lykkes

Forberedelserne til den amerikanske lancering af NGAL-testen tager opmærksomheden hos BioPorto og æder det meste af en ellers voksende omsætning, som selskabets adm. direktør mener er et klart tegn på, at selskabets strategiske tiltag virker.

Foto: BioPorto PR

Det kan godt være, at forberedelserne til en lancering på det amerikanske marked har spist den salgsvækst, som det danske diagnostikselskab BioPorto kunne præstere i årets første kvartal. Men selskabets adm. direktør, Peter Mørch Eriksen, fremhæver, at selskabet præsenterer tocifrede væksttal for andet kvartal i træk.

”Vi har meldt ud, at vi forventer en vækst i omsætningen på 30-50 pct. for 2016, så når vi kan præstere en vækst på 26 pct. i dette kvartal og 18 pct. i foregående kvartal, så viser det en positiv trend, og at vi lykkes med de strategiske tiltag, som vi har lavet,” siger Peter Mørch Eriksen til MedWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier