BioPorto-direktør: Strategierne lykkes

Forberedelserne til den amerikanske lancering af NGAL-testen tager opmærksomheden hos BioPorto og æder det meste af en ellers voksende omsætning, som selskabets adm. direktør mener er et klart tegn på, at selskabets strategiske tiltag virker.
Foto: BioPorto PR
Foto: BioPorto PR

Det kan godt være, at forberedelserne til en lancering på det amerikanske marked har spist den salgsvækst, som det danske diagnostikselskab BioPorto kunne præstere i årets første kvartal. Men selskabets adm. direktør, Peter Mørch Eriksen, fremhæver, at selskabet præsenterer tocifrede væksttal for andet kvartal i træk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også