WDH-direktør: Mange nye produkter slører billedet

Konkurrenternes mange nyintroduktioner af produkter gør ifølge adm. direktør Niels Jacobsen det vanskeligere for William Demant at fastholde salget af de vigtige højprisprodukter.
Foto: Niels Hougaard / Jyllands-Posten
Foto: Niels Hougaard / Jyllands-Posten

William Demant har netop udsendt årets første kvartalsmeddelelse, hvori man fastholder forventningerne til 2013, men samtidig kan rapportere om usikre markedsforhold, nu også i USA forklarer adm. direktør Niels Jacobsen til MedWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også