GN: Vi har løbet efter konkurrenterne

Tre ud af fire hørehæmmede ville anbefale Oticon. GN ReSounds brand ligger langt fra lige så tydeligt i brugernes bevidsthed, erkender selskabet. Læs her, hvordan man vil ændre det.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Danske hørehæmmede er så positive over for Oticon, at tre ud af fire vil anbefale mærket til andre. Dermed har Oticon-produkterne fra William Demant-koncernen opnået en markant større loyalitet hos brugerne end andre høreapparatproducenter på det danske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også