MedWatch

GN: Vi har løbet efter konkurrenterne

Tre ud af fire hørehæmmede ville anbefale Oticon. GN ReSounds brand ligger langt fra lige så tydeligt i brugernes bevidsthed, erkender selskabet. Læs her, hvordan man vil ændre det.

Foto: Lars Krabbe

Danske hørehæmmede er så positive over for Oticon, at tre ud af fire vil anbefale mærket til andre. Dermed har Oticon-produkterne fra William Demant-koncernen opnået en markant større loyalitet hos brugerne end andre høreapparatproducenter på det danske marked.

Det fremgår af en undersøgelse gennemført i health care panelet Medico INSIGHT+, der er et samarbejde mellem to etablerede aktører på markedet for kommercielle markedsstudier – M3 Research og A&B Analyse. Undersøgelsen er gennemført i uge 7 i 2013.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Her er de vigtigste nyheder fra MedWatch i uge 39

Et konsortium står til at overtage Ferrosan Medical Devices, der kan være klar til en børsnotering inden for en femårig tidshorisont. Derudover fortsætter kampen om medarbejderne i branchen, mens Novo Nordisk har indgået en ny aftale. Gik du glip af noget?

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier