MedWatch

Olympus udpeger tre fokusområder for endoskopi-forretningen

Den adm. direktør for japanske Olympus, Yasuo Takeuchi, har tre særlige områder inden for endoskopi, hvor han vil lægge afstand til sine konkurrenter, og topchefen annoncerede også endnu flere engangsendoskoper i virksomhedens portefølje, da han talte ved J.P. Morgan-sundhedskonferencen.

Yasuo Takeuchi har arbejdet sig op gennem Olympus gennem 41 år og 10 mdr. og er i dag topchef for den japanske endoskopigigant.

Den 40. J.P. Morgan-sundhedskonference bliver i pandemiens skygge afholdt virtuelt, men det afholdt ikke topchefen for japanske Olympus, Yasuo Takeuchi, fra at udnævne 2022 som et stærkt konkurrencepræget år på endoskopmarkedet.

Fremover vil Olympus nemlig i endnu højere grad blande virksomhedens produktkatalog med endoskoper til engangsbrug, som danske Ambu baserer sin forretning på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier