Olympus udpeger tre fokusområder for endoskopi-forretningen

Den adm. direktør for japanske Olympus, Yasuo Takeuchi, har tre særlige områder inden for endoskopi, hvor han vil lægge afstand til sine konkurrenter, og topchefen annoncerede også endnu flere engangsendoskoper i virksomhedens portefølje, da han talte ved J.P. Morgan-sundhedskonferencen.
Yasuo Takeuchi har arbejdet sig op gennem Olympus gennem 41 år og 10 mdr. og er i dag topchef for den japanske endoskopigigant.
Yasuo Takeuchi har arbejdet sig op gennem Olympus gennem 41 år og 10 mdr. og er i dag topchef for den japanske endoskopigigant.

Den 40. J.P. Morgan-sundhedskonference bliver i pandemiens skygge afholdt virtuelt, men det afholdt ikke topchefen for japanske Olympus, Yasuo Takeuchi, fra at udnævne 2022 som et stærkt konkurrencepræget år på endoskopmarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også