AstraZeneca i kinesisk sats

Britisk-svenske AstraZeneca forsøger nu via en række "strategiske initiativer" at accelerere selskabets vækst på det kinesiske marked.
Foto: Eugene Hoshiko/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Eugene Hoshiko/AP/POLFOTO/arkiv

Kina er AstraZenecas næststørste marked og en vigtig vækstdriver for selskabet. Det er årsagerne bag det fremstød, som selskabet nu sætter i værk for at kunne "fremskynde levering af innovative biologisk og målrettet medicin til patienter i Kina".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også