Industri ængstelig for Facebook-overvågning

Hvis medicinalfirmaer skal være til stede på de sociale medier, kræver lovgivningen, at de sætter tid og ressourcer af til konstant overvågning af patienters udmeldinger. Ro på, siger konsulenter om branchens bekymringer og har forslag til løsninger.

Det er ikke bare sådan lige til for en medicinalvirksomhed at oprette en Facebook-profil eller en profil på Twitter. De nye medier åbner en port af informationer, som selskaberne er forpligtet til at overvåge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også