Industri ængstelig for Facebook-overvågning

Hvis medicinalfirmaer skal være til stede på de sociale medier, kræver lovgivningen, at de sætter tid og ressourcer af til konstant overvågning af patienters udmeldinger. Ro på, siger konsulenter om branchens bekymringer og har forslag til løsninger.

Det er ikke bare sådan lige til for en medicinalvirksomhed at oprette en Facebook-profil eller en profil på Twitter. De nye medier åbner en port af informationer, som selskaberne er forpligtet til at overvåge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også