MedWatch

Dansk medicinalindustri vil på Facebook

Stadig flere medicinalfirmaer i Danmark giver sig i kast med de sociale medier. En ny undersøgelse giver et indblik i, hvordan firmaerne bruger værktøjet, og hvad branchen får ud af at være til stede på Facebook og Twitter.

Fremtiden ligger i de sociale medier, der kommer til at spille en større rolle for den danske medicinalindustri.

Dét er det klare budskab fra langt størstedelen af de medicinalselskaber, som har deltaget i en undersøgelse lavet af DLI Market Intellegence, som er en del af Lægemiddelindustriforeningen, Lif.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier