Leo Pharma-dir: Hvert land sin model

Der er ikke tale om én ny strategi men mange forskellige, når Leo Pharma forsøger at nå bedre ud til patienterne. Derfor skal strategierne tilpasses efter mulighederne i det enkelte land, fortæller direktøren for salg og marketing.
Foto: LEO Pharma/PR
Foto: LEO Pharma/PR
af KRESTEN MORTEN MUNKSGAARD

Når danske Leo Pharma torsdag meldte ud, at man vil ændre drastisk på sine forretningsmodeller, sker det i et forsøg på bedre at nå patienterne og for skabe større tilfredshed og dermed flere kunder til selskabets produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også