Danske: Tresiba sikrer Novo i ti år

Aldrig har Novo Nordisk haft så stærk en produktportefølje, mener Danske Bank, der løfter kursmålet.
Foto: Novo Nordisk / PR
Foto: Novo Nordisk / PR
Af Ritzau Finans & Leonora Beck

Novo Nordisks produktudbud har aldrig været stærkere. Det vurderer Danske Bank, der peger på såvel GLP-1-midlet Victoza som vækstkomponent i år, og lanceringen af den langtidsvirkende tredje generations-insulin &8203;&8203;Tresiba i andet halvår i USA og Europa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også