MedWatch

Nye produkter øger toplinjen og æder bundlinjen hos Janssen-Cilag

Omsætningen steg en anelse hos det danske datterselskab i Johnson & Johnson takket være nye produktlanceringer. Men selv samme lanceringer øgede markedsføringsomkostningerne markant.

Det Johnson & Johnson-ejede danske selskab Janssen-Cilag kom ud af 2011 med en beskeden vækst. Omsætningen steg således 0,7 pct. fra 279 til 281 mio. kr. i 2011.

Selskabet tilskriver væksten lancering af flere nye produkter og vækst inden for HIV og psoriasis, som har kompenseret for tab grundet patentudløb, og beskriver resultatet som tilfredsstillende.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier