Kan dansk life science gå efter lavindkomst-kinesere?

Innovation og evnen til at samarbejde med kinesiske myndigheder, både centralt og lokalt, er afgørende succesfaktorer for de firmaer, der vil satse på de flere hundrede millioner i lavindkomstgruppen. Og kineserne er mere end klar, skriver life science ansvarlig Jens Moth fra den danske ambassade i Kina
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Jens Moth, ambassaderåd og teamleder for  Health- & Life Science Trade Council China, beskriver i sin klumme her på MedWatch en række indgange til og målgrupper på det gigantiske kinesiske marked, herunder også lavindkomstmarkedet, som de fleste danske life science firmaer formentlig vil være tøvende med at satse på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også