Radiometer stormer frem i Kina

Det gælder om at investere i den kinesiske organisation, så hurtigt som det kan lade sig gøre, siger Radiometers koncernchef. Firmaet sætter generelt turbo på investeringer i nye vækstmarkeder - USA er dog fortsat i fokus trods skuffende udvikling gennem flere år.
Foto: Mik Eskestad/JP
Foto: Mik Eskestad/JP

”Hvis salgschefen i Tyskland vil ansætte en ny medarbejder eller genbesætte en stilling, plejer jeg at sige, at jeg skal have syv sider med argumenter for, hvorfor det er nødvendigt. Hvis min salgschef i Kina vil ansætte 10 nye medarbejdere, skal jeg have to sider, hvor han argumenterer for, hvorfor vi ikke skal ansætte 20 nye medarbejdere.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også