Ny produktlinje skal vinde markedsandele til ALK

En ny dråbebaseret produktlinje skal erobre markedsandele til allergivirksomheden. Linjen afspejler sig dog endnu ikke i salgstallene.
Foto: ALK-Abelló/PR
Foto: ALK-Abelló/PR
af KRESTEN MORTEN MUNKSGAARD

I forsøget på at vinde markedsandele og styrke markedspositionen har den danske allergivirksomhed ALK-Abelló introduceret en helt ny dråbebaseret linje af allergivacciner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også