Johnson & Johnson langer ud mod Sanofis sklerose-bestseller

Ligesom Novartis, der forsøger at slå Sanofis sklerosemedicinen Aubagio af pinden med Genmab-midlet Arzerra, forsøger Johnson & Johnson også at udfordre Aubagios position på markedet med sit nye sklerosemiddel.
Foto: Mark Ralston / AFP / Ritzau Scanpix
Foto: Mark Ralston / AFP / Ritzau Scanpix

Johnson & Johnson sigter mod en snarlig godkendelse af sit nye sklerosemiddel ponesimod i både USA og Europa, og har generet en række nye studiedata til at hjælpe sig med at opnå det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også