MedWatch

Audientes vil udfordre hørebranchen - nu har selskabets høreapparat fået sit navn

Høreselskabet Audientes har valgt et dansk ord som navn til selskabets selvjusterende høreapparat. "Produktnavnet afspejler Audientes, vores mission og vores nordiske rødder – og samtidig vinder det genklang blandt kunderne," lyder det fra selskabets adm. direktør.

Steen Thygesen, adm. direktør i Audientes | Foto: Audientes / PR

Den Virumbaserede hørekoncern Audientes sætter nu navn på sit selvjusterende, lavprisprodukt, der efter en længere udviklingsproces er klar til lancering i det kommende kvartal.

Audientes, der i september 2020 fik debut på børsen i København, går især efter at vinde indtog på lavindkomstmarkeder verden over, herunder navnlig i Indien og på det kommende OTC-marked i USA, og med produktnavnet ”Ven” håber man på et stærk positionering af brandet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Coloplasts nye skattedetaljer viser enorme nationale forskelle - Danmark blandt de laveste skatteopkrævere

Mens Coloplast betaler godt 20 pct. i effektiv skattesats herhjemme, lægger medicoselskabet næsten 40 pct. i skatteposen af sit overskud i Frankrig, viser nye detaljerede skatteoplysninger fra virksomheden. Størstedelen af medicoselskabets ansatte arbejder i Ungarn, hvor firmaet også betaler den laveste selskabsskat på bare 15 pct, men produktionen er lagt i landet af en række andre årsager, fortæller Coloplast.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier