CFO: Så solid er sårpleje-væksten

Coloplasts hud- og sårplejeforretning, der tidligere har været en pine for selskabet, har for alvor fået fart under feltet, også selvom man tager højde for de underliggende forstyrrelser i de høje procentrater.
Foto: Coloplast
Foto: Coloplast

For blot lidt over et år siden, viste Coloplasts hud- og sårpleje-division negativ vækst. Området var selskabets helt store hovedpine, der med en turnaround og strategiske initiativer skulle vendes. Med en organisk vækst på 17 pct. i første kvartal for divisionen kan ledelsen i Coloplast klappe sig på skuldrene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også