Ambu CEO expects sales in China to reach US levels

After a two-year wait, the Danish medtech group Ambu can now launch its major hope, aScope 3, on the Chinese market. CEO Lars Marcher expects to see a sales pattern similar to the one on the US market, while he expects pricing to be very different.
Foto: Stine Bidstrup
Foto: Stine Bidstrup
BY LONNI LYNGE

Good things come to those who wait and for the Danish-based medical device maker Ambu, it means approval of the company’s single-use video scope aScope 3 for the Chinese market – an approval that has been a few years coming.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også