Debat: Medicinalvirksomhedernes dårlige omdømme – en nedtur på retur?

Kopiproducenter har forstået at formidle deres berettigelse, fremgår det af ny undersøgelse.
Af Alette Pramming, direktør for Mannovs sundhedsområde

En ny undersøgelse viser, at de multinationale medicinvirksomheders ry blandt patientgrupperne aldrig har været dårligere. Uetiske marketingindsatser og stor uigennemsigtighed har placeret virksomhederne i bunden, når det gælder anseelse blandt patientorganisationerne. Men det er ikke for sent for medicinalvirksomhederne at vende nedturen gennem en markant ændring i virksomhedernes fokus – særligt på den strategiske kommunikation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også