Coloplast-topchef: Nye produkter booster vigtigste forretningsben

Topchef i Coloplast, Lars Rasmussen, er særdeles tilfreds med væksten i stomiforretningen, der er tre gange større end markedets. Samtidig melder han om udfordringer i USA og Kina, mens selskabets største marked igen vokser og ligner sig selv.
Foto: Coloplast/ PR
Foto: Coloplast/ PR

Det er en tilfreds topchef i Coloplast, der kan se tilbage på præstationen i selskabets tredje kvartal. Det til trods for, at analytikere har meldt om lidt skuffende salg i kontinens og hud- og sårpleje-segmenterne.  

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også