William Demant har vokset sig stor på salg af høreapparater – nu skal forretningen finde en ny frekvens

Hård konkurrence på et sløvt voksende marked for høreapparater får danske William Demant til at søge efter fremtidens vækst på nye områder, fortæller viceadm. direktør Søren Nielsen.
Foto: Oticon
Foto: Oticon
AF JAKOB KRARUP BJERREGAARD

Akustikken er heldigvis i top i mødelokalet på Kongebakken, hjemsted for William Demants hovedsæde uden for København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også