”Det kunne da være, at kunderne skulle arbejde med nogen, som viser loyalitet hele vejen rundt”

Topchef hos danske GN Resound, Anders Hedegaard, er stærkt tilfreds med årets første tre måneder. Resten af året skal bruges på at kopiere den amerikanske succes til andre markeder – og så har et opkøb i branchen åbnet nye muligheder for den danske høreapparatproducent.
Foto: GN Resound, PR
Foto: GN Resound, PR

En stærk start på året, lyder den umiddelbare kommentar fra topchef i GN Resound, Anders Hedegaard, i kølvandet på dagens regnskab, der blev præsenteret onsdag morgen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også