Taberne og vinderne i høreapparatbranchen bliver fundet i disse år

De danske høreapparatselskaber GN Resound og William Demant har valgt to vidt forskellige salgsstrategier. Hvilket af de to selskaber, der har valgt vinderstrategien, bliver afgjort i disse år, vurderer senioranalytiker i Sydbank, Morten Imsgard.
Foto: Mik Eskestad
Foto: Mik Eskestad

NÜRNBERG

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også