Analytiker og konkurrent: Widex får det svært i nyt marked

Det kommer til at tage lang tid, før høreapparatselskabet Widex får noget ud af dets entré på markedet for amerikanske krigsveteraner, lyder det fra både konkurrenter og analytikere.
Foto: Jyllands-Posten
Foto: Jyllands-Posten
JAKOB KRARUP BJERREGAARD

Den familieejede producent af høreapparater Widex er den nye dreng i klassen, når det kommer til salg af høreapparater til amerikanske krigsveteraner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også