GN: Strategisk forkert at købe detail

I GN Resound vil man ikke lægge sig ud med hverken italienske Amplifon eller amerikanske Costco ved at købe op inden for detailområdet. I stedet er man klar til at låne penge ud, og det sikrer større fleksibilitet i GN Resound. Adm. direktør Anders Hedegaard ser ændringer i markedet.
Foto: GN Store Nord / PR
Foto: GN Store Nord / PR
AF BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN & HENRIK TÜCHSEN

Mens flere store høreapparatkoncerner, herunder danske William Demant, i stigende omfang køber sig i de detailkæder, der betjener hørehæmmede, er høreapparatvirksomehden GN Resound stålfast i troen på, at det er en meget dyr vej at gå.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også