GN Resound: Vi er kommet sent i gang
![Foto: GN Resound](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6978027.ece/ALTERNATES/schema-16_9/4385361%2520-%252015_03_2005%2520-%2520h%25C3%25B8reapparater%2520GN%2520ReSound.jpg)
GN Resound er helt med fremme på det teknologiske beat. Tidligere i år var koncernen eksempelvis først på markedet med høreapparater, der fungerer sammen med iPhone, med lanceringen af Linx og Beltone First. Men sammenlignet med de øvrige aktører i ”Big Six” – de seks virksomheder, der sidder på praktisk talt hele det globale marked for høreapparater – sakker GN Resound langt efter på de sociale medier.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Lundbeck klar med satsning på sociale medier
For abonnenter
Novo: Sociale medier handler om tillid
For abonnenter