GN Resound: Vi er kommet sent i gang

I forhold til konkurrenterne halter GN Resound efter på de sociale medier. Selskabet arbejder dog på at komme på omgangshøjde.
Foto: GN Resound
Foto: GN Resound
MAZ PLECHINGER

GN Resound er helt med fremme på det teknologiske beat. Tidligere i år var koncernen eksempelvis først på markedet med høreapparater, der fungerer sammen med iPhone, med lanceringen af Linx og Beltone First. Men sammenlignet med de øvrige aktører i ”Big Six” – de seks virksomheder, der sidder på praktisk talt hele det globale marked for høreapparater – sakker GN Resound langt efter på de sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også