Novo Nordisk er lægemiddelindustriens konge over de sociale medier

Både på Facebook og i danskernes bevidsthed har Danmarks medicinaldarling et suverænt forspring over de øvrige såvel hjemlige som internationaler koncerner. Generelt er forskellen mellem de store virksomheder enorm.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox
MAZ PLECHINGER

Novo Nordisk sidder tungt på tronen over de medicinalvirksomheder, der har størst gennemslagskraft på de sociale medier. Ikke blot i dansk kontekst, men også globalt. Ifølge den seneste opgørelse fra IMS Institute for Healthcare Informatics overgås Novo Nordisk kun af konglomeraterne Johnson & Johnson og GlaxoSmithKline.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også