Novo Nordisk er lægemiddelindustriens konge over de sociale medier
![Foto: Colourbox](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6740064.ece/ALTERNATES/schema-16_9/pokal5.jpg)
Novo Nordisk sidder tungt på tronen over de medicinalvirksomheder, der har størst gennemslagskraft på de sociale medier. Ikke blot i dansk kontekst, men også globalt. Ifølge den seneste opgørelse fra IMS Institute for Healthcare Informatics overgås Novo Nordisk kun af konglomeraterne Johnson & Johnson og GlaxoSmithKline.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mediemøller maler selskabers omdømme
For abonnenter