Nu jagter Widex markedsandele i USA

Høreapparatkoncernen Widex' koncernchef Jørgen Jensen har en klar ambition på det amerikanske marked - og en vigtig første kontrakt er i hus.

Samtidig med, at Widex-topchef Jørgen Jensen skærer koncernen til på de indre linjer, kører han nu for alvor i stilling til et indtog på det amerikanske marked. Her, på verden største marked for høreapparater, spiller Widex i dag en meget lille rolle – men det skal være slut nu.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også