Smith & Nephew i dansk fremgang

Coloplast-konkurrenten Smith & Nephews danske datterselskab forbedrer driftsresultatet og leverer nu en bundlinje, der er knap fem gange højere end året før. Det danske marked er dog fortsat ikke nogen guldrandet forretning.

Efter et par udfordrende år på det danske marked, er der nu pæn fremgang at spore for Smith & Nephews danske datterselskab. Driftsresultatet er væsentligt forbedret, og det afspejles også på bundlinjen, hvor resultatet for 2013 viser et overskud på 2,2 mio. kr. efter skat mod et overskud på mindre end en halv million kroner efter skat i 2012. Forbedringen sker, selv omsætningen ikke har rykket sig andet end ganske marginalt. Hvor den i 2012 landede på 44,6 mio. kr., viser toplinjen for 2013 44,76 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også