Coloplast opfordrer industri til nye øjne på pris-filosofi
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6791768.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Oliver%2520Johansen_5718.jpg)
Noget har Coloplast gjort rigtigt med prissætningen på sine stomiposer og katetre. Koncernens overskudsgrad er vokset fra 12 pct. til 32 pct. i en periode på bare fem år, og over de næste fem år er målet, at nøgletallet lander på imponerende 39 pct.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Fem chefer: Her er de største udfordringer for Coloplast
For abonnenter
Coloplast mangler ledertalenter til vækstlande
For abonnenter