Coloplast opfordrer industri til nye øjne på pris-filosofi

Forskningsafdelingen i Coloplast skal i de kommende år sprøjte markant flere opfindelser ud af pipelinen. Samtidig tænker koncernen prisen ind i innovationerne på en ny måde – og resten af medicoindustrien kan med fordel gøre det samme, lyder det.

Noget har Coloplast gjort rigtigt med prissætningen på sine stomiposer og katetre. Koncernens overskudsgrad er vokset fra 12 pct. til 32 pct. i en periode på bare fem år, og over de næste fem år er målet, at nøgletallet lander på imponerende 39 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også