"Folk koncentrerer sig for meget om produktudviklingen"

Selvom der stadig er mere end et år til medicoselskabet Nordic Neurostims produkt er på markedet, koncentrerer selskabet sig meget om salgsstrategien. Virksomheden skal dog først have dækket et kapitalbehov.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

”Vi står lige midt i forhandlingerne. De skal have lov til at gøre deres overvejelser færdige, inden jeg går ud og siger noget,” siger Kristian Hennings.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også