MedWatch

"Folk koncentrerer sig for meget om produktudviklingen"

Selvom der stadig er mere end et år til medicoselskabet Nordic Neurostims produkt er på markedet, koncentrerer selskabet sig meget om salgsstrategien. Virksomheden skal dog først have dækket et kapitalbehov.

Foto: Colourbox

”Vi står lige midt i forhandlingerne. De skal have lov til at gøre deres overvejelser færdige, inden jeg går ud og siger noget,” siger Kristian Hennings.

Medicoselskabet Nordic Neurostim følger deres udviklingsplan, og derfor er forventningen fortsat, at deres elsål, ReflexFET, vil være at finde på markedet i tredje kvartal af 2015. Selskabet står dog foran en kapitaludfordring, men direktøren regner med, at det falder på plads.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier