”Vi vil skabe en forandret innovationskultur”

Et Stanford-inspireret initiativ, der på sigt bl.a. kan udmøntes i en MBA-uddannelse, vil skabe kommercielt tænkende ambassadører for innovation i både det offentlige og det private.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Man skal tænke hele værdikæden med både betaler, bruger og erhvervsliv ind i innovationen i sundhedssektoren, og det er bl.a. med det sigte, at initiativet Inno-X årligt uddanner 8 kandidater, der meget gerne skulle være med til at sprede innovativ tankegang som ringe i vandet, der rækker ind på både hospitalsafdelingen og hos virksomhederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også