En Eurostars-bevilling og hårdt arbejde er nu forvandlet til en egentligt markedsføringsklar kræfttest mod tarmkræft for diagnostikfirmaet Pentabase. Håbet er, at der om et par år kan trille millioner ind på toplinjen i selskabet, når testen for alvor har fået fat i markedet.
”Hvis vi får implementeret den på de danske sygehuse ville den kunne generere en fordobling af vores nuværende omsætning efter et par år. Det er alene på det danske marked,” siger Ulf Bech Christensen, adm. direktør i Pentabase.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MedWatch
Analytikere ser købere til GN men tvivler på et salg
Med en lav værdiansættelse, en høj strukturel værdi og ingen dominerende aktionærer giver det god mening, hvis internationale kapitalfonde og industrielle spillere lige nu lurer på at købe høre- og lydkoncernen GN Store Nord, mener to analytikere, men om det reelt kommer til at ske, tvivler de dog på.