MedWatch

Ny kræfttest skal hjælpe diagnostik-firma i plus

Dansk diagnostikvirksomhed er på nippet til at markedsføre sin tarmkræft-test, som skal være med til at give firmaet overskud. Med i fremtidsplanerne tæller blandt andet et spin-out.

En mere solid forretning er i sigte for den danske diagnostik-virksomhed Pentabase. Det er i hvert fald håbet fra ledelsen i selskabet, der om få uger regner med at begynde markedsføringen af selskabets test mod tarmkræft.

”Det er et stort spring i vores udvikling. Vi forventer om en uge at indsende CE-mærkningen af produkterne, og så skal vi have lavet markedsføringsmateriale. Inden slutningen af marts kommer det første produkt på markedet fra vores Eurostars samarbejde. Det er rigtig godt,” siger Ulf Beck Christensen, adm. direktør i Pentabase, til MedWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier