Oticon-direktør: Vi skal vinde markedsandele

William Demants Oticon har lanceret firmaets nye højprisproduktserie, Alta, og produktet skal gennem en anden tilgang end konkurrenterne både vinde markedsandele og drive den samlede vækst i 2013.
Foto: Oticon
Foto: Oticon

Den netop lancerede højpris-produktserie, Alta, har store sko at fylde ud. Den skal overtage fra William Demants helt store trækhest, Agil, der har været et af verdens bedst sælgende højpris-produkter. Oticon-direktør, Søren Nielsen, er dog mere end fortrøstningsfuld.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også