MedWatch

Oticon-direktør: Vi skal vinde markedsandele

William Demants Oticon har lanceret firmaets nye højprisproduktserie, Alta, og produktet skal gennem en anden tilgang end konkurrenterne både vinde markedsandele og drive den samlede vækst i 2013.

Foto: Oticon

Den netop lancerede højpris-produktserie, Alta, har store sko at fylde ud. Den skal overtage fra William Demants helt store trækhest, Agil, der har været et af verdens bedst sælgende højpris-produkter. Oticon-direktør, Søren Nielsen, er dog mere end fortrøstningsfuld.

”Alta-serien skal helt klart drive væksten i 2013. Vi lever i en verden, hvor det er udfordrende at sælge nye premium-apparater, men vi mener, at vi har forberedt os og har noget på hylderne, som vi kan bruge til at overbevise forhandlerne om, at de også skal sælge flere af de dyreste apparater sammen med os,” siger han til MedWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier