Nye produkter vækker optimisme i Ambu

Lanceringen af nye produkter på det amerikanske marked og et regnskab, hvor over 10 pct. af omsætningen er fra nye produkter, giver optimisme i Ambu.
Foto: Ambu/PR
Foto: Ambu/PR
af KRESTEN MORTEN MUNKSGAARD

På trods af en sløv omsætningsvækst på 0,5 pct. i første kvartal er der ingen sure miner hos administrerende direktør i Ambu, Lars Marcher. Han er overbevist om, at selskabet vil hente det tabte ikke mindst i kraft af, at salget selskabets nye produkter fra efter 2009 for første gang overstiger 10 pct. af den samlede omsætning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også