Coloplast udskyder lancering af afgørende stomiprodukt

Forhandlinger om prisen på Coloplasts nye digitale stomiplatform Heylo trækker ud med britiske og tyske myndigheder. Derfor bliver lanceringen af medicoselskabets store væksthåb ikke til noget i år.
Finansdirektør hos Coloplast, Anders Lonning Skovgaard, har svæt ved at blive enig med myndighederne i Tyskland og England om en fair pris på medicoselskabets nye digitale stomi-platform, Heylo. | Foto: Niels Hougaard
Finansdirektør hos Coloplast, Anders Lonning Skovgaard, har svæt ved at blive enig med myndighederne i Tyskland og England om en fair pris på medicoselskabets nye digitale stomi-platform, Heylo. | Foto: Niels Hougaard

Coloplast udskyder nu sin planlagte lancering af medicovirksomhedens stort anlagte digitale stomiplatform Heylo, som ellers skulle have ramt flere markeder i 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også