Nyt middel giver nyt liv til Boehringer-blockbuster

Boehringer Ingelheim ser ud til at have foretaget en kommercielt givtig manøvre på det amerikanske marked, der kan afhjælpe det ellers stagnerende salg af et af selskabets bedst sælgende lægemidler.

Synergieffekt. Et ord, der ofte bliver brugt af management-konsulenter eller af topchefer i kølvandet på en fusion. Men i Boehringer Ingelheims tilfælde er der umiddelbart tale om rendyrket og reel synergi mellem selskabets to lægemidler Pradaxa og Praxbind.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også