Belønningen for innovation ændrer sig

Prisen på innovation må ifølge Jakob Riis, koncerndirektør, China, Pacific & Marketing i Novo Nordisk, ikke blive hverken for kritisk eller det modsatte. Lanceringer går markant langsommere end tidligere, og der er potentielt en risiko for, at man kvæler noget af innovationen fra de mindre selskaber.
Foto: Novo Nordisk/PR
Foto: Novo Nordisk/PR

Markedet er i dag mere skeptisk over for innovation, men hvis man ikke finder den gyldne middelvej, kan det potentielt resultere i, at man kvæler innovation fra særligt de mindre selskaber. Sådan lyder det fra Jakob Riis, koncerndirektør, China, Pacific & Marketing i Novo Nordisk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også