Sådan går det for Novos fedmerivaler

Mens Novo Nordisk er ved at indtage markedet for fedmemidler i USA, kæmper tre ældre produkter stadig om markedsandele på markedet. Se hvordan status er i den kamp her.
Foto: colourbox
Foto: colourbox

Den danske diabetesgigant Novo Nordisk lancerede i den forgangne måned sit fedmemiddel Saxenda på det amerikanske marked. Og med 500 dedikerede sælgere i ryggen og friske kliniske resultater, der viser, at midlet muligvis også kan nedsætte risikoen for at udvikle type 2 diabetes, er selskabet klar til at erobre det lukrative amerikanske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også