ALK-topchef: Tre ting skal gøre ALK global

Jens Bager, adm. direktør i allergikoncernen ALK, ser en række muligheder for at sikre ambitionenen om at udvikle ALK til et globalt selskab. Det gælder blandt andet opkøb og etablering af datterselskaber på en række navngivne markeder.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard

I husstøvmidetabletten Mitizax har ALK en potentiel guldrandet forretning, men der er mange andre ting, som kan hjælpe med at realisere visionen om at transformere ALK fra et stort europæisk selskab og til en global spiller. Det fortæller adm. direktør i ALK, Jens Bager, i et interview med MedWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også