ALK præsenterer ny strategi

Allergikoncernen ALK-Abelló vil være være et globalt selskab og ikke blot et stort europæisk selskab. Ny strategi skal muliggøre drømmen. Der er fremgang på både top- og bundlinje.
Foto: ALK, PR
Foto: ALK, PR

Den danske allergikoncern ALK-Abelló (ALK) vil være en global aktør, og derfor lancerer selskabet i forbindelse med sit regnskab for tredje kvartal en strategi, som skal gøre ambitionerne til virkelighed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også